mspmaggy

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Hehe...(i)

Av mspmaggy - 2 april 2013 23:04

Har över 1000 komentarer på mitt rollspel vi är tre som spelar xD
 


Sen jag kan inte sluta lyssna på denna låten:
Megurine Luka - Witch
Information om låten:
Luka är tjejen med rosa hår. Miku tjejen med grönt hår, hon är en präst. Miku tror att Luka är en häxa som förtrollat prinsen. Men Luka är en ängel som inget vet att hon är.  Men hon är bara kär och prinsen är kär i henne. Miku föreslår att Luka ska brännas på bål. Prinsen gör allt för att skydda henne. Han skär av henne håret så ingen ska känna igen henne. Men när Miku får tag i Luka bränner hon henne. Lukas vredekommer fram och hennes vingar syns och hon flyger iväg och syns inte mer....


Den är på Japanska så ni kanske inte förstår så mycket men hoppas ni gilar den :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmaggy - 1 maj 2013 20:40


Kolla här, det står möbler från en väns rum i gallen!jeppe197's möbler o.o   ...

Av mspmaggy - 15 april 2013 19:32

Min kompis Ballie har lagt upp denna bilden jag skrattade så mkt!Jag sitter med åtrar i ögonen och skratt i munnen. Det kanske inte är speciellt kul men när jag är trött skrattar jag åt allt...   ...

Av mspmaggy - 15 april 2013 18:56

  Denna gången på selma 66!Detta är sjukt läskigt....

Av mspmaggy - 15 april 2013 18:49


  MÅSTE KÖPA!!!!!! fast allt är VIP....Men ändå!Kapten katt denna looken har du gjort bra! ...

Av mspmaggy - 12 april 2013 22:04

  Denna ska jag köpa! Den kostar 1100 den var jättefin!iwokeup har gjort ett bra jobb! ...

Presentation


Hej! Jag är maggy 15. Jag är i level 12.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards